czwartek, 13 grudnia 2012

I won't ask for much this Christmas!


Zimy ciąg dalszy, a my kombinujemy wygodne zestawy z przewagą mroźnych akcentów. Szalejemy na punkcie puchowych rękawiczek i skórzanych legginsów, więc można spodziewać się ich często i gęsto! :-) Kontrast najlepiej czujemy w złocie, czerwieni oraz neonowych kolorach które wychodzą powoli na spacer, ale nie w naszym przypadku. Dziś stylizacje nieco odmienne : pierwsza dość prosta pt. „otwieram szafę i biorę co popadnie”, druga nieco w odważniejszej wersji :-). Akcentowane podobnymi dodatkami. Miłego popołudnia! 











Rękawiczki - River Island, Kamizelka - Pimkie, Bluzka - Pepco (4.99!), Spodnie - Stradivarius, Buty - H&M, Okulary - Cropp

_________________________________________________________________________________





Kurtka - Atmosphere, Spódniczka - Stradivarius, Bluzka - Solar, Legginsy - Stradivarius, Komin - Hand Made,
Rękawiczki - River Island, Okulary - Cropp, Buty - DeeZee






11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Podoba mi się kamizelka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka jest przepiękna! :) podziwiam, że wytrzymałaś na mrozie w krótkim rękawku ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! :-) byłam taka przejęta zdjęciami, że nie odziwo nie czułam tego mrozu :D

      Usuń
  3. Obydwie pięknie wyszłyście ! Cudowne ! :)
    Obserwuję.
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka rewelacyjna!:)
    Pozdrawiam:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bosko <3 obie bardzo mi się podobają :) może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi zdjęciami :)
    Oby dwie wyglądacie cudownie, piękna kamizelka i spódniczka <3
    oczywiście dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na zdjęcia :D


    obserwujemy ? ?
    zapraszam do mnie : mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie<3
    pewnie,że obserwujemy,ja już czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia;)
    świetna kamizelka
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń